هشدار درباره نوشیدن چای داغ و خطر سرطان مری

نوشیدن چای بسیار داغ میتواند برخلاف تصور، برای سلامت مری خطرساز باشد. رئیس مرکز تحقیقات سرطانهای گوارشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با استناد به یافتههای مطالعه کوهورت گلستان توصیه کرده است چای پس از چند دقیقه و کاهش دما مصرف شود تا خطر ناشی از نوشیدنیهای بسیار داغ کاهش یابد.
مطالعه در منبع اصلی
در حال بارگذاری نظرات...