آیا لبنیات پرچرب برای سلامت قلب مضر است؟

نتایج یک پژوهش جدید در کانادا، دیدگاه رایج درباره لزوم انتخاب همیشگی لبنیات کمچرب را به چالش کشیده است. پژوهشگران دریافتند مصرف روزانه سه وعده لبنیات پرچرب طی ۱۲ هفته، افزایش قابلتوجهی در وزن، چربی بدن، کلسترول یا مقاومت به انسولین ایجاد نکرد و حتی با بهبود فشار خون و افزایش دریافت برخی مواد مغذی همراه بود.
مطالعه در منبع اصلی
در حال بارگذاری نظرات...